2024-2025 eğitim öğretim yılı Haziran dönemi mesleki çalışmalarının ikinci gününde, öğretmenlerimizin konu anlatımlarıyla program zenginleşerek devam etti. Etkileşimli ve katılımcı bir şekilde yürütülen çalışmalarda, öğretmenlerimiz belirlenen istasyonlarda bir araya gelerek konuları tartışma ve değerlendirme fırsatı buldu. Bu yöntem, bilgi paylaşımını artırarak verimli bir öğrenme ortamı oluşturdu.
Seminerin ikinci gününde ele alınan ana başlık, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nde farklılaştırma uygulamaları oldu.
Katılımcılar;
· Farklılaştırma uygulamaları,
· Farklılaştırma uygulamalarında kullanılan yöntem ve teknikler,
· İçerik ve süreçte farklılaştırmaya yönelik etkinlik planı örneği hazırlama,
· Farklılaştırılmış etkinlik planlarına yönelik eğitim ortamını düzenleme konularında detaylı bilgi edindi.
Uygulamalı örnekler ve grup çalışmalarının yer aldığı bu oturumlarda öğretmenlerimiz, mesleki gelişimi desteklemenin yanı sıra yeni dönemde uygulanabilir stratejilerin belirlenmesine katkı sağladı.
Okulumuzda gerçekleştirilen bu kapsamlı çalışmalar, öğretmenlerimizin profesyonel gelişimini desteklerken, öğrenci merkezli, etkili ve kapsayıcı bir öğrenme ortamı oluşturmayı hedeflemektedir.